instagram

úterý 7. července 2015

Kam cez Berlin Fashion Week ?




To, že milujem Berlín, pre tých, ktorí ma poznajú, nie je žiadnou novinkou. Ano, milujem to tam. Preto mi cez fashion week chodia z rôznych strán otázky, kam vyrážam, čo sa kde bude diať a aké obchody netreba vynechať.

Takže, ak by vás zaujímalo niečo podobné a o tom, čo sa v Berlíne deje nemáte zatial žiaden prehľad...tadaaaa Fashion Berlin tipy a moje malý research.

Dnes oficiálne začína v Berlíne týždeň módy. Okrem prehliadok, na ktoré musíte mať samozrejme akreditácie sa deje v meste toho kopec.

Od otváracích párty cez workshopy, diskusie, tradeshows. Svoje si tu nájde každý. Ak sa chystáte do Berlína a neviete, kam presne zamieriť, snáď vám mojich pár tipov bude užitočných ;)

TRADE SHOWS:

Kedysi sa všetci tešili na Bread n Butter. Možno kvôli polohe (trošku od ruky na vychytenom bývalom letisku Tempelhof), možno kvôli komerčným značkám, stratila táto (kedysi najväčšia výstava) svoj “lesk a slávu”. 

Nová trade show Shift Foot Monoland, ktorá poteší hlavne skateťákov, ale ja sa jej zatial asi vyhnem.  

O to viac sa vám zapáčia menšie veltrhy, so značkami, nad ktorými ostávate občas doslova slinať.

V Berlíne nevynechajte tento rok určite



A špeciálny showroom zameraný na udržitelnú módu Green showrooms.

Všade nájdete kopec inšpirácie a rôzne značky, o ktorých ste netušili, že vôbec existujú. Či už ste nákupčí, designér alebo ste prišli obzerať najviac hot týpkov- ste na správnom mieste! 


PREDNÁŠKY: 

Ak by vás zaujímali prednášky a workshop, rovnako ako mňa, Berlín má toho v "ponuke" mnoho.

Not just a Label sa spojil s najväčším online shopom v Nemecku Zalandom a spolu vytvorili 3 dni prednášok na rôzne téma, kde sa spája hudba s vizuálnom, udržatelnosťou a technológiami.  
https://www.facebook.com/events/783196015130997/

Zdá sa, že celý Berlín žije prepojením technologii a módy. Vznikajú zaujímavé start upy a kolaborácie. Nielen o tom, ale o kopec iných zaujímavých témach, ktoré súvisia s online retailom budú zajtra diskutovať najzaujímavješie mená na fashion tech konferencii.  Viac o programe TU .
 Skusiť štastie a čeknúť, či majú ešte voľné miesta môžete zase TU.

Prednášky od rána do večer a ja sa nemôžem dočkať! Ak sa náhodou tent rok na Berlínsky fashion week nedostanete, skúste to na ďalší ročník. Fashion tech konferencia sa stáva pravidelnou súčasťou veľtrhu Premium a ja som si istá, že to nebude naposledy.


A ak vás ešte fashion tech  neomrzel – po tretie sa môžete o tomto novom odvetví dozvedieť  na prednáške Vogue Salonu.

KLUBY: 

Ak nemáte pozvánky na oficiálne parties, zaujímavé veci sa budú diať takmer všade ,ale určite nevynechajte môj obľúbený Weekend v strede Alexanderplatz , so super výhľadom a super vystylovanými ľudmi okolo. https://www.facebook.com/pages/Weekend-Club-Berlin/486133878073683?fref=ts

V stredu skúste Salon zur wilden Renate a otváračku trade show –Bright.  https://www.facebook.com/salonzurwildenrenate?fref=ts

CONCEPT STORES:

Každý rok sa menia, vznikajú a zanikajú nové. Tento rok budeme pre Fashion MAP objavovať stále nové a nové. Ak však máte chuť vedieť, kam sa vybrať zaručene. Tak potom by vaše kroky mali mieriť do  legendárneho Voo storu, alebo Temporary showroomu. Skúsiť by ste taktiež mohli nový Store v Soho hoteli alebo vyhlásený Murkudis, na ktorý sa ja nesmierne teším.  (a ktorý bude mať od 8 do 11.7. super SALE ;) )


TIP:
A ešte jeden zaručený tip. V Českom centre v Berlíne sa chystá výstava týchnajlepších z českých značiek – dnes je otváračka, ale výstava potrvá celý týždeň. Ja sama som zvedavá, či to bude niečo znamenť pre české značky, či sa jedná o posun alebo akciu pre akciu. Večer tam rozhodne budem. O tom, ako to dopadlo sa zase môžete dočítať na Fashion MAP. ;)


Super berlínsky fashion week prajem!


Žádné komentáře:

Okomentovat

you make my day! thanks :)